Posted by : Unknown dijous, 27 de març del 2014

Bon dia RUNNERS !!

Avuí, després d'uns dies a tope de feina, trobo un minut per posar una entrada nova al BLOG.

Avuí parlaré resumidament de com va anar la cursa de Badalona:



He de dir que estic molt content de l'organització de la cursa, de la tria del circuit i de tot en general. Sent una mica crític, només vaig trobar dos detalls que no em van agradar massa:

  • El tema dels calaixos va ser un descontrol. Allí cadascú es va col·locar com va voler i ens vam mesclar els d'un temps amb els d'un altre aconseguint a vegades aglomeració de gent que dificultava el correr.
  • A l'arribada, es va formar un embús al recollir el aquarius que regalaven, ja que van fer com una espècie d'embut i van col·locar un sol stand a la part dreta de la fila i tothom que anàvem arribant doncs ens col·locavem en aquell embut i no passava gairebé la gent.
A part d'aquests dos detalls, tota la resta va ser magífica, perque els obsequis post cursa molt currats, l'organització del guardaroba EXCELENT en fi, una experiència que segur que repetirè

A nivell personal:

Vaig batre el meu rècord personal a la cursa baixant dels 45 minuts i plantant-me a la meta amb un temps de 44 minuts i 12 segons.

Us deixo de regal una foto meva a l'arribada amb cara de patiment .. jajajajaja

 Una abraçada RUNNERS !!!

Ens espera el proper diumenge MONTGAT !!

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Un Blog d'un altre RedRunner - Powered by Blogger -