Posted by : Unknown divendres, 7 de març del 2014

Bones a tots,


Avuí, per inaugurar el Blog, m'agradaria fer públic els propers reptes que em proposo de cara a aquest mes, i ja de pas, per veure si algú s'anima a compartir-los, que sempre va bé tenir suport !!

Tot seguit, us poso, per ordre d'arribada, totes les curses en les que estic inscrit:

BDN Running l'Aliança

El circuit de l'aliança són 12 de les millors curses populars del circuit català de running. Per a poder participar en el circuit, només cal ser propietari d'un xip groc i participar en una de les 12 curses del circuit.
Podeu trobar més informació a http://www.circuitalianca.cat/
Així doncs, m'he inscrit per aquesta cursa de la localitat de Badalona, que em queda ben aprop de casa i que té molt bona pinta. Són 10 km en els que intentaré aconseguir un temps del voltant de 42 min, ja que és un circuit força planell.

Per si a algú li pot interessar, us deixo el web de la cursa per a que l'hi feu un cop d'ull: bdnrunning.cat

BH 6.2 (10K) Montgat SINDROME SANFILIPPO

Life for Events, els organitzadors d'aquesta cursa, són 5 triatletes que van unir forces i van crear aquesta empresa, que de seguida va trobar un GRAN patrocinador, com és el cas de BH, un proveïdor d'equipament esportiu de Fitness tant a nivell domèstic com professional.
Aquesta cursa, a part de celebrar-se en el meu poble de residència, és una cursa solidària on una part de la recaptació que es faci amb totes les inscripcions es destinarà a la fundació STOP SANFILIPPO.

La cursa està oberta a tots els ciutadans i té les modalitat de 5 i 10km més la cursa infantil. Jo participo a la cursa de 10km, per seguir amb els entrenaments i millorar marques.

Us deixo, també, l'enllaç de la cursa pels interessats: http://www.lifeforevents.com/


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Un Blog d'un altre RedRunner - Powered by Blogger -